- TISDAG.


Dagen har varit super rolig, har varit ute på stan med Norits syster från 11 till runt 3-4 tiden. Morgonen började med att vi satte oss på Darins café och tog oss en kopp kaffe då vaknade jag till lite extra och blev hur pigg som helst. Satt vi där och snackade en massa. Det va super trevligt, när vi skulle börja gå mot Domus så såg vi 2 pitbullar som va bundna i en stolpe tillsammans och visst gick dem ihop haha lite mer än ihop den ena stod och juckade på den andra det är inte ofta man ser sånt mitt i stan. När vi hade gått runt i stan och kollat lite och jag köpt min öronhänge satte vi oss inne på Favoriten och åt kebabtallrik MUMSIGT! fast det va ju dock lite tidigt för mat haha. Ah men en sjukt nice dag har det varit, förutom att jag saknar min älskling så något enormt mycket ska sova utan honom inatt =( Jobbigt för jag lyckas aldrig somna när han inte är här känner ingen trygghet så som jag gör när han är här. Somna i hans famn är verkligen det bästa som finns. Nu ska jag lägga mig och titta på tv allt bra börjar ju snart,

NattiNatti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0