4/2-09

Idag va nog den roligaste morgonen på länge, jag skulle gå till skolan tänkte jag så jag satt alarmet på 7.30 låg och tittade på tv lite för att piggna till. När det inte fanns så mycket att titta på tänkte jag att jag får väll gå upp nu då, så jag gick upp och va rätt pigg trotts allt, det slutade med att jag gick och la mig istället med kläderna på. Jag skulle "vila" tills det va dax att börja gå till skolan haha. Nu sitter jag här och väntar på att min syster ska ordna till i badrummet så jag kan gå in och duscha vilket jag längtar till finns inget härligare än att vara ny duschad. Min kära pojkvän kommer också hit idag, han har tonat rutorna på mammas och pappas bil. Nu ska jag in i duschen iallafall så jag är klar tills han kommer, sen blir det film och myspys. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0