- 090121

Vilken super dag det har varit idag och igår kväll också det kan inte bli mycket bättre just nu.
Igår kom min kära hit här, har inte träffat honom på 6 dagar det har verkligen varit jobbigt så jag hade super roligt fast att han somnade rätt tidigt. Tror jag glömt hur det va att få sova bredvid honom och vakna vid hans sida men nu vet jag det igen och det är verkligen så underbart. Vaknade av att jag blev rädd för min mobil ringde då va det alarmet då tänkte jag men jag skulle inte till skolan idag ju "/ men jag va ju redan vaken så det va lika bra att gå upp och iväg till skolan. Det va nog den roligaste morgonen idag på länge när jag va klar med allting och kände att jag va redo för att traska över gatan till skolan så va jag ju tvungen och fråga Norit om han skulle sova kvar eller om han skulle köra hem.
Jag: Älskling ska du sova kvar eller hur ska du göra?
Han: mmm
Jag: va?
han: mmm
Jag: pratar du med mig eller sover du?
Han: mmm
sen fick han sig ett ryck och sa vafan babblar du om? så jag fick ju mitt svar att han sov hela tiden haha det va riktigt roligt så jag gick iväg till skolan med ett leende på läpparna (det händer inte ofta).
Började med matte halv 9 och så skulle vi ha hemkunskap också men en va inställd och vår No lektion va också inställd så vi gick till skolan för att ha matte i en timme (onödigt) men det gick igenom. Kom hem och tänkte oh vad skönt det ska bli och få krypa ner i sängen till honom nu, nej då skulle han börja störa sig och förstöra för mig när jag skulle somna in så skönt men som tur va somnade han också till slut, det va nog det bästa på hela dagen att komma hem och få krypa ner till honom igen. Ikväll blir det massa plugg bara har rätt många sidor kvar att göra till nästa vecka så det är lika bra att börja redan nu så jag får det gjort i helgen kommer jag inte ha så mycket tid till det och ingen ork heller. Nu ska jag lägga mig och titta på unga mödrar som jag missat ser jag nu =P !


Kommentarer
Postat av: Annie.P

Ni verkar vara ett super sött par hoppas det håller :)

2009-01-24 @ 02:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0