- Onsdag!

Jaha då va det onsdag dagarna går så snabbt nuförtiden, snart helg igen helt sjukt! Dagen har jag tillbringat tillsammans med min lillasyster har varit jätte roligt bara att jag fick gå upp allt för tidigt hehe. Vi har mest tagit det lungt och tittat på massa barnprogram. Min kära kom på ett litet kaffebesök idag också, sen tittade jag och Nelly på hans systers barn så sjukt söt man kan vara riktigt söt liten krabat. Vi gick ner till kiosken och skulle handla lite glass och så och jag har inget minne när det gäller koder, Norit sa koden till mig när han åkte så vi fick gå och sjunga vad koden va hela tiden för att jag skulle komma ihåg den och som tur va gjorde jag ju det men har redan glömt den nu.
Nu ska vi bara lite chokladpudding MUUMS!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0