- Studiedag ..

Studiedag har det varit idag skönt att slippa måndagen eftersom den är så dryg. När jag vaknade idag va min första tanke att jag skulle bara ta det lungt idag och verkligen njuta av att slippa måndagen i skolan. Åkte och handlade med mamma och det enda vi skulle handla va det nödvändigaste men så blev det heller inte hon lyckas alltid stoppa på sig en massa i affären det är hon duktig på. Hon är världens bästa mamma man kan umgås med henne som en riktigt bra vän och ha super roligt för hon är ju så otroligt barnslig ibland så det blir jätte roligt och det ska jag vara glad för =). När vi väl hade handlat klart så hämtade vi lillan på dagis , och åkte hem med varorna och chokladpudding Muums. Tanken va att jag skulle passa Nelly så mamma skulle kunna vila lite men med min normala tur så somnade hon så det va inte så jobbigt alls satt mest vid teven och datorn. Har haft en otroligt bra dag/kväll faktiskt både haft roligt och verkligen inte gjort allt för mycket och det är alltid lika skönt. Skolan imorgon då den jobbigaste dagen börjar 10.10 och så har jag en lektion sen rast till 14.10 med sista lektionen det är så segt att ha en sån rast och sen behöva gå tillbaka till skolan igen, men det är sånt man får räkna med. Mamma har äntligen läst klart boken så jag ska väll snart lägga mig och börja läsa i den det jag längtat efter så mycket. Förhoppningsvis hinner jag med lite matte också så jag kommer ikapp dem andra.

Natti natti på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0