15 januari.

Det va ett tag sen jag skrev här nu men har haft så mycket annat för mig nu sista tiden. Folk som säger tiden läker alla sår ljuger, ingenting kan någonsin läka ett sår eller ett dåligt minne det är något man får leva med resten av livet om man inte är så stark och verkligen klarar att glömma det, men minnet finns fortfarande kvar där långt inne bara det att man förtränger sanningen. Min dag började bra jag vaknade upp med min älskade Norit vid min sida och det är alltid lika skönt, gick till skolan och när jag kom in på lektionen sa dem att min lärare inte kommer så jag fick gå hem om jag ville, och det är klart att jag går då tar ju chansen =P, sen blev den bara värre & värre och just nu är den som värst. Vad ska man ta sig till när man är förvirrad och långt in i tankarna som man inte ska vara och gräva i ? Det är lätt för vissa människor att bara sluta tänka men jag är den personen som fortsätter tills det skär i mitt huvud och inte ens då ger jag mig, jobbigt! Lili va här idag det va trevligt har inte träffat henne på ett tag, det va så roligt för hon smsade mig 3 gånger så kunde jag inte svara och sen så svarade jag henne att jag va hemma så fick jag inte något svar tillbaka men rätt som det va stod hon innanför dörren hon och lilla Sorelle =) hihi vilken överaskning det va men en mycket trevlig överaskning.. Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig i sängen och bara försöka glömma denna dåliga dag och hoppas på att morgondagen blir bättre.. Nattinatti !



Detta är jag ju i mitt gamla rum.


Den här bilden gillar jag skarpt! Den är så otroligt söt ^^)


Det här är min lilla gosse<3 **)

Kommentarer
Postat av: elin

åh ja :( tack, krya på dig också! :)

2009-01-16 @ 11:43:13
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0