19 November 2008.

Eftersom min andra blogg är borta så tänkte jag att jag lägger upp bilder från olika dagar, denna gången är det som sagt den 19 november när jag och min lillasyster (Nelly) va ute lite och fotade i regnet. Mysigt va det faktiskt trotts att det regnade vi sprang och sjöng och hade oss.



 När vi kommit in i trappan från kylan.



Här jagade jag henne men hon va för liten för att fånga hon lyckades ta sig runt alla grenar men inte jag.


I hissen på väg upp skojjade vi till det lite:P


Tänkte det är lika bra att fota fötterna också när dem är så fina bland löven.


Här är när vi kommit in och ligger i min sköna säng och pussas lite hihi*

Sådär nu va den dagen klar det finns så många fler bilder men dem får räcka sålänge.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Leia

Fina bilder =)

2009-01-13 @ 14:18:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0