24/1-09

Ska börja bli lite bättre på att uppdatera min blogg oftare nu.
Mitt humör idag har gått från super glad till sur , ledsen besviken det är verkligen så jobbigt.
Dagen började bra jag kom upp och gick iväg till skolan vilket är superbra, gjorde vad jag skulle göra där och allt det där. När jag kom hem fick jag chansen att ligga hos min älskling lite vilket jag verkligen älskar att göra. När han hade åkt började mitt dåliga humör allt bara vände så snabbt så jag själv knappt han med. Det som är så jobbigt med denna dagen är att jag vet inte riktigt varför jag är på dåligt humör eller varför jag känner mig nere det är rätt frustrerande.
Mamma köpte bok två idag på Twilight serien så direkt när hon har läst färdigt den är det jag som ska ge mig på den längtar verkligen har gjort det nu ett par dagar så jag får hoppas hon läser ut den snabbt =) Imorgon är det jobba som gäller börjar inte förrens 17.30 så det är ju skönt men det som är lite jobbigt är att det varar till 02.00. "Temat" är shall we dance så det ska bli lite roligt att få se på det när man går förbi scenen lite då och då vilket jag gör för ofta ibland. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra just nu blir väll att jag snart går och slänger mig i sängen framför teven och tittar där lite. Ibland har man den konstiga känslan av att man saknar någon så mycket det kanske inte är det konstiga utan att man träffat personen redan en gång på dagen men det är nog bara för att man inte kan få nog av han/henne och Norit kan man aldrig få nog av till och med när man vill sova och han börjar störa en vilket han brukar vara rätt duktig på. Inatt va det faktiskt jag som gjorde det va trött ena sekunden så vi släckte allting och skulle sova men då blev jag plötsligt jätte pigg och ville inte alls sova. Då började jag trackassera stackars han när han va så trött men vafan lite får man ge tillbaka haha. Nej nu ska jag gå till sängen vi hörs imorgon. Natti natti  !


   <3    

Kommentarer
Postat av: Annie.P

Det låter som en toppen idé att börja uppdatera lite mer för jag tycker om att läsa din blogg =)

2009-01-24 @ 02:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0