Bästa dagen.

Under hela året 2008 va den bästa dagen när jag träffade Norit i Oktober. Han har verkligen hjälpt mig med mycket och han har alltid funnits där för mig. Han betyder verkligen mycket för mig och han är en stor del av mitt liv, det märker jag varje gång jag blir arg eller ledsen så går det ut över honom och det är inte rätt igentligne, men när jag lugnat ner mig till slut så finns det bara en tanke i mitt huvud och det är varför låter jag det gå ut över honom? Norit är verkligen en underbar person och har ett stort hjärta. Jag kommer ihåg första gången jag träffade honom för några år sen i Hässleholm. Sen pratade vi inte förrens nu 2008. När man tänker på kärleken så kunde jag aldrig tänka att jag skulle bli tillsammans med honom och falla för honom så som jag gjorde, men det hade jag så fel på för jag föll för honom ordentligt också.  Nu när man sitter och skriver såhär om honom så känner jag verkligen massa tankar i huvudet men den största frågan är hur hade jag klarat mig utan honom? och hur mycket han verkligen betyder för mig. Ibland kan saker och ting vara förvirrande, men när det gäller honom så redar jag alltid ut mina tankar när det gäller honom. Men jag är så trött nu på att folk vill förstöra hela tiden, dem tjänar ingenting på det. Det är bara jag och Norit som förlorar på att dem gör som dem gör. Det blir bara jobbigare och jobbigare hela tiden men nu tänker jag bara på varför dem gör det? Varför folk vill förstöra för ett par? Det finns konstiga människor men iallafall nu vet jag att jag ska ALDRIG överge honom eller tro på någonting som någon annan säger för det gör bara saken värre. Han är verkligen den bästa i världen man lär sig mer och mer varje dag och allt jag känner är bara mer och mer känslor för honom.




Jag älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0