Besvikenhet!

Har försökt att somna nu men det går inte när man ligger och tänker på en massa saker hela tiden. Jag vet aldrig vad jag ska göra när det blir så eftersom jag behöver lägga mig i tid för att inte försova mig vilket jag brukar vara duktig på att göra. Tänker på snna frågor just nu. Vad hjälper när själen gör ont och hjärtat värker när saknade är som störst och tårana aldrig vill ta slut? Hur kommer man över det? Är det sant som dom säger att tiden läker alla sår?
Frågor jag aldrig kommer få svar på, det är bara onödiga frågor utan svar som jag inte vet vad jag ska göra med. Sitter just nu och lyssnar på Smokie - If you think you know how to love me. Underbar låt faktiskt Smokie har många bra låtar.. aja ska spela lite spel på datan nu försöka släppa alla tankar. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0