DIKTEN!

En liten dikt från mig..


Jag misslyckades Här är jag! Ett krossat liv, hur i helvete känns det? Jag ser bitar från mej liggandes på två ställen delad på mitten. Måste rädda mej själv Rädda dej ifrån ingenting Jag måste få mej själv härifrån Du tror du har rätt. Du har fel Du tror det är rätt. Det ÄR fel Jag drömmer om alla de saker jag hatar Jag tänker klaga Jag är inte galen Jag är bara en människa, som lever som alla andra i en lögn Jag vet inte äns vem jag själv är längre
Ingen är säker Jag tror inte på ord, för ord har ingen betydelse Snart kommer jag att säga att jag förlåter dem alla
Se detta är allt ord har att erbjuda Det är en trageti. Alla tragedier är mina fiender Alla min fiender är mina.
Frågan är om jag behöver vara här över huvud taget? Jag tänker inte göra samma misstag igen Jag var torterad av frustration Detta är jag, eller i allafall den jag är just nu Detta är jag. Eller är vad är jag? Har jag tillåtelse att andas?
Du kan inte skrämma mej Du kan inte! jag vägrar låta dej skrämma mej igen!!

Kommentarer
Postat av: Annie.P

Skrivit den själv? :O Jätte bra

2009-01-24 @ 02:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0