Måndag 12/1-09


Blev väckt idag av min mamma runt 1 tiden för hon tyckte att klockan va mycket men med tanken på att jag inte sovit så mycket så va det allt för tidigt. Tur iallafall att hon väckte mig fast jag inte ville, då blir det lättare för mig att somna ikväll och komma iväg till skolan på morgonen. Jag låg och läste i min bok fram till halv 7 imorse kunde inte sova alls kände bara hur pigg jag va men samtidigt sved det i mina ögon. Läser boken Om jag kunde drömma det är verkligen en så bra bok, jag är inte den personen som brukar läsa eller så men läste om denna boken och då kände jag bara denna ska jag läsa. Tur det för det är verkligen den bästa boken längtar tills jag börjar läsa på bok 2 eftersom jag har inte alls mycket kvar nu i första. Tänkte jag skulle gå och se på filmen Twilight när den kommer ut med min mamma eftersom min mamma också läst boken, hade varit kul. Hade varit roligt att åka hem till Lili nu och prata och umgås med henne, men det får antagligen vänta tills imorgon. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag faktiskt, blir väll att jag lägger upp en massa inlägg här på bloggen jag har ju alla bilderna som ska in också och dem flesta är efter olika dagar så det blir väll rätt mycket uppdaterande här och sen ska jag väll läsa lite såklart och hoppas på att Norit (min pojkvän) kommer idag för honom saknar jag verkligen super duper mycket just nu, känns bara som allt är helt tomt när jag inte får träffa honom =( Efter alla misstag man har gjort förvånar det mig att du fortfarande orkar ? Förstår inte mig på dig riktigt ibland när det gäller den saken, för det är inte normalt att stå ut med det.









Såklart sitter jag och lyssnar på det tyska bandet TOKIO HOTEL för tillfället, finns det någon som sjunger som dem? Tror inte det faktiskt för dem är verkligen så sjukt häftiga och gör underbara låtar min favoritlåt av dem är Ready, set, go men dem har så många fler bra låtar som tex Monsoon.  Jag är mest för dem lite mer rockiga låtarna än hiphop och sånt. Tänkte jag skulle berätta lite om mig själv också det underlättar lite när man försöker läsa min blogg eftersom då vet man vem som är vad och allt det där.








Jag heter Nadja skoglund, och är 16 år gammal. Går på Söderportgymnasiet i Kristianstad och bor även här. Min familj består av mamma, pappa, lillasyster & storasyster. Min lillasyster heter Nelly och hon är 4 år och är allt för smart för att vara min syster. Min storasyster heter Linda och hon är 19 år och pluggar comvux för tillfället. Mamma heter Isabella och pappa heter Rolf. Vi bor i en lägenhet inne i stan och trivs såklart. Det är lite extra skönt för mig eftersom min skola ligger bara över gatan riktigt skönt slippa bussar och allt på morgonen. Tillbaka till ämnet, på min fritid brukar det mest vara att jag träffar vänner eller är med pojkvännen. När det gäller vänner så nuförtiden brukar det bli att det är Lili jag träffar haha  och oftast sitter vi och äter en massa skräp bara, men vi har det roligt och är nästan lika sjuka varje gång. Hon har en dotter som verkligen är underbart söt och så gullig, tror inte ni träffat på någon som den lilla skit ungen. Hon kan vakna och ställa sig upp och börja dansa och skratta haha hur många gör det direkt när man vaknat? Hon är iallafall en underbar unge. Jag gick på omvårdnadsprogramet tidigare men det va inte rätt för mig varken skolan/klassen, så just nu går jag på IV och pluggar upp mina betyg lite medans jag funderar på vad jag vill gå för skola nu till sommaren, hoppas jag kommer på det till slut iallafall jobbigt att gå runt och inte veta. Jobbar någon gång ibland på helgerna på Yllan i Kristianstad (www.yllan.se) Verkligen super roligt ställe det är trevlig personal, och bra uppträde. Min mormor (Stanislawa) och morfar (Christer) bor ute på näsby här i Kristinstad träffar dem inte så jätte ofta fast dem bor så nära, men när vi väl ses så är det super roligt. Tyvär är min kontakt med min farmor (Karin) bruten. Det va nog allt i stort sett kommer jag på något så skriver jag nog in det i ett annat inlägg. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0