Tisdagden13januari

Är så himla besviken på mig själv hur kan man glömma en sån sak? Skulle varit i skolan idag men fortfarande sjuk och skulle bli intervjuad också, hade jag bara kommit ihåg det så hade jag tagit mig upp ur sängen och gått dit. Jag märkte inte det förrens när jag tittade i min kalender runt halv 4 tiden. Under hela denna dagen har jag verkligen bara latat mig har inte ens orkat ta på mig kläder duschade och tog på mig pyjamasen igen, det är skönast att ha på sig den när man är hemma och gör ingenting. Saknar Norit jätte mycket verkligen flera dagar utan honom =(
Tänkte att i detta inlägget så lägger jag upp lite bilder med en liten förklaring på när och så det va dem togs. Läste ut boken (om jag kunde drömma) igår och direkt när jag läst det sista orden flög jag upp från sängen och snabbt på datorn och började titta på filmen också (Twilight). Boken va bättre för där fick man allting i detaljer filmen va mer ihopadragen. Men rekomenderar både filmen och boken. I filmen fick man se alla utryck och allt det där man legat och undrat hur det såg ut. Killen det handlar om är heter Edward och tjejen heter Bella. Edward gör allting för Bellas skull och verkligen beskyddar henne och att få se allt det där gjorde så jag bara blev såå kär i filmen och i allt som har med dem att göra. Nästan bud på att bli en vampyr =P Nu kommer det lite bilder:



         Såhär blev resultatet från min tatuering som jag gjorde i Oktober månad riktigt nöjd med den själv faktiskt.


Såhär ska nästa tatuering se hur lite jag skissade själv men texten och bandrollen ska såklart ändras till lite finare. Funderar på att ha den vid nacken ungifär kanske en liten bit ner. Blir nog bra den också tror jag.


    Jag och min lillasyster, innan jag och min vän Nicolina skulle åka vidare till en fest. Hon ville tvunget vara med.



            Foto från julafton när tomten kom med alla paketen och såklart vi min syster redo för att öppna dem=P




                     Såhär såg jag ut på julafton, silkes klänning med tajts och ett halsband min mamma gjort själv=)


Kommer förmodligen fler bilder senare i ett annat inlägg ska titta lite på tv nu. KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0