- 14/3-09

Då va det söndag igen dagarna går allt för snabbt enligt mig. Nu va det ett tag sen jag bloggade här så nu är det bara att dra igång denna bloggen igen av olika skäl. Kommer även att börja med lite tävlingar här på bloggen någon gång under nästa vecka.
Nu sitter jag bara här och skriver av mig ska förmodligen snart gå och lägga mig och titta på tv lite och somna in sakta. Har blivit så van vid att sova med Norit varje kväll men när jag inte gör det så är det så svårt att somna. Ligger vaken tills det verkligen börjar svida i ögonen sen klarar jag inte av att ha dem öppna helt enkelt. Idag har jag inte gjort allt för mycket har för det mesta bara legat i min säng och tittat på tv. Träffade Norit också en liten stund under kvällen han kom hit men kunde tyvärr inte sova här eftersom han jobbar imorgon bitti tråkigt tycker jag. Nicolina kom också förbi en stund efter Norit hade varit här och tog en kaffe med mig sen skulle hon vidare ut och supa till det lite. Idag vet jag faktiskt vad jag ska göra det brukar jag inte veta en söndag just för det är ingen speciell dag. Vlorina som då är Norits syster kommer hit under dagen så det blir väll sitta och prata och ha super trevligt med henne vilket vi alltid har. Hon är verkligen en underbar person och riktigt rolig. Sen när jag har varit klart med henne och pratat ur mig en massa så kommer Norit och ska sova här, SUPER skönt för jag har ju inte sovit med honom på ett tag så det ser jag verkligen fram emot. Det blir väll att vi spelar lite UNO vilket vi har blivit helt besatta i. Bilden ovan är jag och min lillasyster Nelly när vi va ute och lekte i tivoliparken när det va snö vilket alltid är lika rolig tills man blir kall och våt om fötterna.



Nu ska jag lägga mig framför Tv:n
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: kete

GRYMMMMT SÖTT !! :)<3

2009-03-15 @ 17:55:47
URL: http://ketelicious.blogg.se/
Postat av: Nadja

Danke min sköna höna =)

2009-03-15 @ 18:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0