- OnsdagKväll

Nu sitter jag vid datorn ännu en gång lite pga att jag inte har något att göra och lite för att jag vill fördröja tiden. Har verkligen jätte tråkigt. Dagen har jag spenderat för det mesta tillsammans med min mamma hon har blivit lite poker galen på sista tiden haha. Sitter och väntar på att klockan ska bli 12 för då kommer min älskade hit såklart haha bättre sent än aldrig ju. Ska följa med honom till Malmö imorgon 9 på morgonen så det gäller ju att kunna somna i rätt tid också men det ska säkert gå bra, han har ju jobbat hela dagen så han är säkert trött. LÄNGTAR allt för mycket till sommaren nu min pappa sitter och pratar om det hela tiden och då bara längtar man ju till värmen. Ska förmodligen till Bularien tillsammans med mamma, pappa & Norit nu i sommar det blir kul ! Ska bara få mamma att hålla det också att hon följer med annars blir det jag och Norit bara.
Började prata med Diana också idag en underbar och snäll tjej med det bästa hjärtat i världen. Det va super längesen vi pratade pga att jag haft rätt mycket att göra och sånt så ska förmodligen vara med henne imorgon på kvällen SUPERKUL!



En fin bild på mig som Diana tog hemma hos henne , man kan hitta lite saker där uppe på garderoben haha.

Nu ska jag nog lägga mig och fördröja tiden framför Tv:n lite tills han kommer .
NATTINATTI  !

Kommentarer
Postat av: Livia

Vi har kollat up din blogg och vi tror att du kan tjäna minst 300 kr varje månad om du börjar rekrytera nya medlemar till vårt blogg nätverk bloggbesokare.se.Vi betalar 2 kr för en ny medlem + 50 % av deras investering på vårt sajt till ditt konto.Du kan välja sen att dra pengarna via paypal eller köpa själv en av våra vip eller mynt paketer som du kan använda för att få traffik eller som annonsering av din blogg.Trevligt att läsa om dig :)

2013-09-07 @ 00:03:01
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0