- Tisdag 17/3-09

Har inte kunnat blogga under dagen för jag har varit med min kära pojkvän hela dagen. Det va lika underbart som vanligt. Ska bli lite bättre när det gäller foto & sånt också. Det har väll varit en rätt vanlig dag idag faktiskt, som vanligt så låg han och sov medans jag gick ner och ordnade lite toast och kaffe den bästa frukosten man han ha ^^ ! Kan ju råda er från att inte spela bingolotto någon gång för det ska jag inte göra om. Vinner ju för bövelen ingenting och då är det såklart inte roligt. Men det va såklart en rolig känsla i kroppen sitta och spela bingo tillsammans. Nicolina skulle kommentera det via sms då att spela bingo med varandra gör man när man varit gifta länge och är gamlingar men jag och Norit är lite speciella. Sen har vi gjort en massa mer som verkligen inte någon av oss brukar göra men vafan lite skojj får man ha man lever ju bara 1 gång men det är ju såklart lite hemlisar mellan oss hihi*
Nu som vanligt är klockan mycket och jag kan inte sova utan honom , men vissa dagar tvingas man med det också.
Sitter och kollar lite på internet nu efter en snygg bikini kan behövas denna sommaren. Har rätt många planer nu för denna sommaren hoppas dem håller bara men det ska dem nog göra. Hittade en AS snygg på www.nelly.se



SNYGG ? jepp


Nu ska jag dra mig tillbaka till min kära säng och tv:n bloggar förmodligen imorgon när jag vaknat och så kommer även förklara hur den första tävlingen kommer att gå till då. Den kommer inte vara lätt men allt för rolig.
GODNATT !

Kommentarer
Postat av: Iva

sv: Åh lyllos dig! Vart har du köpt den? :)

2009-03-17 @ 15:13:08
URL: http://iiva.blogg.se/
Postat av: Sofie

Go for that bikini ;D

2009-03-18 @ 07:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0