Ingen rubrik

Sitter och väntar på att Vlorina ska skicka ett sms att hon är vaken men nej hon är en liten sömntuta  hon. Har otroligt tråkigt och längtar tills hon kommer hit. Ikväll ska vi spela BINGOLOTTO haha. Det gör vi bara för det är en liten rolig sak bara men det är även en dyr rolig sak. Jag sitter och tänker på att jag är hur suen som helst på frukost nu men jag orkar verkligen inte gå ner dit just nu för kallt & långt. Har hittat lite gamla låtar som har varit så poppis en gång i tiden, riktigt mysigt att sitta och lyssna på dem igen efter så lång tid. Snart är det avfärd till Norge med mamma, Linda och Norit förmodligen. Nu ska jag gå ner och äta och sen ska jag nog bröja göra mig i ordning så Vlorina bara kan dyka upp haha, hon ska ju följa med och köpa bingolottorna den stackaren! hehe bilden är från samma dag som förra bara det att Nelly håller i kameran haha.

Ha en bra dag allihopa ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0