Onsdag morgon.

Fick in vinnarbidraget inatt av Emma 14 år en tjej från Umeo tror jag det stavas. Grattis till dig !
Hade inte räknat med att det skulle gå så snabbt och klara dem sakerna men hade väll fel antar jag. Nästa tävling kommer inte vara så stor utan lite produkter , presentkort och sånt men mycket lättare tävlingar. Sitter hemma just nu och är hur trött som helst min lillasyster ska ju tvunget vakna så tidigt. Norit har precis också gått iväg han ska och jobba tråkigt. Funderar på att göra mig en super god kaffe latte men det kommer nog inte hända eftersom jag är för lat för det. Idag händer det inte någonting faktiskt, ska förmodligen bara sitta hemma och sega mig. Nu ska jag gå och titta på lite tv med syrran.. Höres sen och grattis ännu en gång Emma =)

Om ni har några förslag på något jag ska lotta ut är det bara att lämna en kommentar så ska det nog gå att ordna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0