TÄVLINGEN!

Äntligen har jag fått sätta mig ner vid datorn och tänkte börja förklara reglerna inför tävlingen, den startar såklart direkt nu när jag är klar med inlägget. Det är en rätt rolig tävling denna gången inte för lätt men över rolig. Vinnaren vinner en mobil Sony ericsson C510 riktigt snygg mobil med lite ovanliga funktioner.

Sähär ser den ut !

TÄVLINGEN:

Nu blir det lite uppgifter som ni ska gå ut och göra. Ni ska även fota dessa sakerna och skicka till mig på [email protected] den som skickar in fotona först är den lyckliga vinnaren av mobilen.
 

1. Skriva sitt namn på ett papper baklänges och sätta i pannan.
2. Skriva ditt namn med grankottar
3. Ta foto utanför din skola tillsammans med din mentor/lärare
4. Hitta någon främling på stan be han/hon hålla i en lapp där det står tävling. (fota utanför en affär där affärens namn syns tex H&M eller liknande)
5. NU ÄR DU KLAR SKICKA IN DITT BIDRAG SÅ FORT SOM MÖJLIGT FÖRST TILL KVARN VINNER !

Glöm nu inte att ta foto på alla uppgifterna och skicka till mig.

LYCKA TILL!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Roliga saker man måste göra för att vinna. Tyvärrär jag för lat att göra alla de där sakerna. xd

2009-03-17 @ 19:48:08
Postat av: Nadja

sv: Haha ja det krävs lite tålamod =P

2009-03-17 @ 19:54:51
URL: http://nadjaviktoriaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0